RE: Deel van een project in ander project overzetten

Stel hier je vraag over Premiere's kleine broer.
LeikeLb
Contacteer:

RE: Deel van een project in ander project overzetten

Berichtdoor LeikeLb » di 18 sep 2018, 21:23

Ik ben nieuw hier en zoek antwoord op een paar vragen:

Ik werk al jaren lang met de gewone adobe premiere met als laatste die van 2018. Ik ben ook gewend om simpele filmpjes te maken, die vaak in mijn kanaal op Youtube worden geparkeerd; een stuk of 50, in de loop der jaren.
Nu heb ik de moed gehad een korte speelfilm op te starten die bestaat uit 3 blokken van ca 8 minuten. De eerste twee blokken zijn nu klaar en die moet ik aan elkaar plakken. Helaas: dat blijkt niet mogelijk met de ordinaire adobe premiere elements 2018.
Wat nu: in mijn optiek zitten een paar opties.
1. Een Adobe Elements Pro CC aanschaffen. Volgens de geleerden kan dat daar wel, ofschoon ik
in deze overzet-conversatie lees dat ook daar dat "koppelen" een heel riskante bezigheid is en wellicht, voor een amateur als ik, veel te
hoog gegrepen.
2. Het tweede blok op te slaan als groot, hoog kwalitatief, bestand en dan vervolgens dat (H264) bestand als "media"
te importeren en aan het eerste .prel bestand te plakken.
3. Het tweede blok opnieuw op te bouwen achter het eerste, hetgeen alleen
aanvaardbaar is als er werkelijk geen andere mogelijkheid is, De draaidag voor het derde blok is 25 september a.s..
Heeft iemand goede raad voor me en kan mogelijkheid 2 zonder veel kwaliteis-verlies?
Alvast bedankt voor jullie inbreng.
Leo V.

[Tekst geformateerd door mod]

Ann
Moderator

Re: RE: Deel van een project in ander project overzetten

Berichtdoor Ann » wo 19 sep 2018, 10:34

1. Je kunt geen projecten overzetten van Elements naar Premiere Pro.

2. Is gebruikelijke werkwijze in Elements. Eerste twee blokken exporten in hoge kwaliteit. Derde blok monteren, wanneer klaar de 2 blokken ervoor plaatsen en exporteren als één geheel.

3. Wil je dat eigenlijk wel, vooral als er veel werk is ingestopt?
ACE PPCC
Adobe Community Professional